ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰

آمالفی محبوبترین شهر ساحلی در ایتالیا

 شهر آمالفی در ایتالیا 

آمالفی محبوبترین شهر ساحلی در ایتالیا[/caption]

آمالفی شهری ساحلی و رنگارنگ در بالای صخره ها با ویویی بی نظیر که هر گردشگر را برای روزها به خود مجذوب می کند  این شهر در ساحل جنوبی شبه جزیره سالرنو, در منطقه کامپانیا و در جنوب کشور ایتالیا واقع شده است.  دارای آب و هوای گرم مدیترانه ای و یک نوار ساحلی زیبا به طول ۴۰ کیلومتر است. این خصوصیات آمالفی باعث شده که از زیباترین و محبوبترین مناطق توریستی و گردشگری ایتالیا و جهان محسوب شود و سالانه پذیرای هزاران نفر گردشگر باشد. در این منطقه صنایع محلی مانند سرامیک‌سازی بسیار مورد اقبال گردشگران قرار می‌گیرد.

  آمالفی (Amalfi)، تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب دارد. طی قرون یازده و دوازده، آمالفی منطقه‌ی دوک نشینی بود که شهری به همین نام مرکزیت آن را برعهده داشت. سپس توسط ایالت سالرنو ( Salerno) تحت کنترل درآمد و پس از وحدت ایتالیا، آمالفی بر روی صنعت گردشگری تمرکز کرد تا در سال 1997 ساحل آمالفی به عنوان میراث جهانی یونسکو به عنوان چشم‌انداز فرهنگی برگزیده شد.

 ایتالیا کشوری زیبا و حیرت انگیز در جنوب قاره اروپاست که از نظر گردشگری دارای مناطق محبوب و توریستی بی شماری می باشد. عزیزانی که می خواهند به ایتالیا سفر کنند در برنامه گردشگری خود علاوه بر گذراندن یک روز به یادماندنی در شهر ساحلی آمالفی دیدن برج کج پیزا و دریاچه کومو را نیز قرار دهند و یک سفر رویایی و آرام را تجربه کنند.

جهت اخذ ویزای شینگن ایتالیا و وقت سفارت ایتالیا باید طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن ایتالیا به صورت تضمینی و فوری که کشور ایتالیا عضو اتحاد شینگن می باشد و برای سفر به ایتالیا نیاز به ویزا شینگن می باشد. جهت دریافت ویزا شینگن حضور شخص متقاضی در تاریخ تعیین شده از طرف سفارت جها انگشت نگاری و مصاحبه الزامی می باشد.

وقت سفارت ایتالیا به صورت تضمینی و فوری در سایت ویزای شینگن که برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

منبع: وقت سفارت

  • ۹۶/۰۹/۲۳
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی