ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰


 ویزای شینگن ایتالیا  

ویزای شینگن ایتالیا ویژه 22 آذر ماه[/caption]

ویزای شینگن ایتالیا ویژه 22 آذر ماه را در کمترین زمان ممکن از ما دریافت کنید. ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که در جنوب این قاره قرار دارد. برای سفر به این کشور اروپایی شما نیازمند به اخذ ویزای شینگن ایتالیا می باشید.

 متقاضیان اخذ ویزای شینگن ایتالیا اولین کاری که باید انجام دهند باید فرم تقاضای ویزا را تکمیل کنند. در مرحله بعد باید وقت سفارت ایتالیا را بگیرید و در وقت تعیین شده از طرف سفارت, در محل سفارت ایتالیا برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه برای ویزای ایتالیا حاضر باشید. تمام مدارک را باید به صورت کاغذی همراه داشته باشید.

 اعتبار ویزا بستگی به تصمیم سفارت ایتالیا و نوع درخواست شما دارد. پس از صدور ویزای ایتالیا سفارت برچسب ویزا را در گذرنامه شما می‌چسباند. این برچسب شامل تمام اطلاعات اصلی ویزای ایتالیا مانند تاریخ اعتبار و میزان دفعاتی که می‌توانید با آن سفر کنید. ایتالیا دارای چند نوع ویزا می باشد که از بین آنها ویزای توریستی پر طرفدار می باشد. این نوع ویزا مخصوص سفرهای تفریحی کوتاه مدت برای افرادی صادر می‌شود که به منظور گردش و بازدید از جاذبه‌های ایتالیا قصد اقامت چند روزه تا سه ماهه را در این کشور زیبا دارند.

 مسافرانی که می خواهند به اتریش سفر کنند و زیبایی این کشور را از نزدیک تماشا کنند می توانند ویزای شینگن اتریش ویژه ۲۴ آذر را بصورت تضمینی از وب سایت ویزای شینگن دریافت کنند.

منبع: http://sitevisa.com/

  • ۹۶/۰۹/۱۶
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی