ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن | وقت سفارت

ویزای شینگن و وقت سفارت را با sitevisa تجربه کنید.

ویزای شینگن و وقت سفارت تخصص ماست.

  • ۰
  • ۰
قلعه بور شاید لوگزامبورک
قلعه بورشاید قلعه ای تاریخی و زیبا محصور شده در بین دو رودخانه سور و وارک بر روی تپه ای سرسبز در کشور لوکزامبورگ می باشد . این قلعه بی نظیر را باید از نزدیک تماشا کرد به ویژ در شب که نمایی زیبا دارد. گردشگران می توانند با پیاده روی در این منطقه شاهد روستاهای زیبای دیگری مانند دهکده‌ها Michelau در دره‌ی Sûre، دهکده‌ی Welscheid در دره‌ی Wark و دهکده‌ی Kehmen در فلات باشند و زیباییهای خاص این دهکده ها را به چشم ببینند و بهترین روز خود را سپری کنند.

کسانی که به آب تنی علاقه دارند می توانند در سواحل دو رود سور و واک در پلاژ بورشاید آب تنی کنند. قلعه برشید به طور کامل باز سازی شده و بازدید برای گردشگران آزاد است. اگر می خواهید یک تجربه و حس به یادماندنی را در کشور لوگزامبورک داشته باشید می توانید برای بازدید این قلعه شب را انتخاب کنید چرا که در شب این قلعه با لامپ‌های رنگی تزیین و روشن می‌شود و چشم‌انداز زیبایی دارد.

کشور لوگزامبورک کشوری پر از تنوع جاذبه های تاریخی و مدرن می باشد. یکی از جاذبه های معروف این کشور دیوارهای کورنیش است که مردم اروپا آن را به بالکن زیبای اروپا می شناسند و سالانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا می باشد.

برای دریافت ویزای شینگن لوکزامبورگ, وقت سفارت لوکزامبورگ طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن لوکزامبورگ به صورت تضمینی و فوری که کشور لوکزامبورگ عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد و برای سفر به لوکزامبورگ نیاز به ویزا شنگن دارید.

 کشور لوکزامبورگ در ایران سفارت ندارد و نزدیکترین سفارت به ایران در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد . اولین مرحله در اخذ ویزای شینگن لوکزامبورگ اخذ وقت سفارت لوکزامبورگ می باشد.

منبع: ویزای شینگن

  • ۹۶/۰۸/۱۵
  • آرش امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی